Aktiviteter för digital teambuilding
Go To Gate
Energy Booster
Expedition Arktis
Winter Games
Konstkuppen
The Coffee Break
Christmas Social
Bygg ett företagsspel
Priser
Eventledare via videomöte
Pris/person 250 kr
Eventledare via videomöte + 2000 kr
Minsta debitering 6000 kr ex moms
Var. Spelas på distans med eventledare • Hur. Dator och vår app • Tid. 90 min, inkl. 15 min för intro & avslut • Antal personer. Ingen gräns för max antal. Ni spelar i lag om ca. 5-6 personer • Språk. Svenska, Engelska
Frågor? Boka demo med oss
Under ett videomöte (ca 20 min) diskuterar vi fram en lämplig aktivitet tillsammans. Boka demo
Vi har många nöjda kunder
”Tusen tack för en superrolig aktivitet! Vi alla höll med om att det var det bästa virtuella mötet vi någonsin haft.” – Spotify Sweden
Därför ska ni välja Happy Spider
- Roliga och kluriga koncept som bygger teamkänsla
- Perfekt för både små & stora grupper
- Enkelt, engagerande och mycket uppskattat
Prata med Chafic om du har en fråga eller vill bolla ett upplägg mm.
Ring mig på
Frågor? Boka demo
Under ett videomöte (ca 20 min) diskuterar vi fram en lämplig aktivitet tillsammans. Boka demo
Frågor och svar
Vi planerar en digital AW och söker tips på roliga aktiviteter?
Planerar ni en digital AW så rekommenderar vi Go To Gate, eller Energy Booster.
Hur behöver vi förbereda oss?
Deltagarna laddar ner vår app i sina telefoner och ansluter till ett videomöte som vi bjuder in er till.
Det går att ansluta direkt till mötet via webbläsare eller klient. Vi skickar ut instruktioner i god tid före aktiviteten.
Har vi eventledare under hela aktiviteten?
Ni har minst en eventledare som bevakar och ansvarar för er aktivitet, från start till avslut.
Delar ni upp gruppen i mindre lag?
Ja, vi delar slumpmässigt in gruppen i lag om 4–5 personer.
Är ni färre än 50 personer kan ni välja lag själva om ni föredrar.
Hur många deltagare kan vi vara?
Alla våra aktiviteter fungerar från 4 upp till 1500 personer.
Kan man justera antal deltagare?
Ändring av antal deltagare kan göras fram till 2 dagar före aktiviteten. Det ger er full flexibilitet i planeringen.
Behöver ni e-postadresser till deltagarna?
Nej, vi behöver inga e-postadresser till deltagarna.
Använder ni Zoom, Teams eller Google Meet?
Som standard använder vi Zoom via webbläsare.
Vi kan även ansluta till Teams, Skype, WebEx eller Google Meet.
Kan vi betala med kort?
Absolut, vi skickar en betallänk som accepterar alla betalkort tillsammans med fakturan. Vi fakturerar med 30 dagars betalningsvillkor som standard.
Hur ser reglerna för av- och ombokning ut?
Kostnadsfri avbokning kan göras fram till 21 dagar före eventet. Därefter debiteras 75% av beloppet.
Vid avbokning mindre än 7 dagar före eventet debiteras 100% av beloppet.
Justering av antal deltagare kan göras fram till 2 dagar före eventet.
Behöver ni boka om, kontakta oss.